Sve manje vremena imamo da sate provodimo u kuhinji spremajući tradicionalna jela za čiju pripremu nam je potrebno i po nekoliko sati. Upravo iz ovog razloga, svetski kuvari i gastronomi dosetili su se da sve više jela spremaju na brže načine, a mi ćemo sa vama da podelimo svetske gastronomske hitove. Naše recepte možete kombinovati sa svojima, a osim što se ova jela brzo spremaju, veoma su ukusna a neka od njih i zdrava.

Moderne projice

Advertisement

Znamo već da se proja veoma brzo ispeče, a mi vam predstavljamo odličan izbor za doručak. Potrebna vam je tepsija za mafine u koju ćete sipati slani fil. U činiji pomešajte kukuruzno brašno, malo integralnog i malo običnog brašna. Dodajte semenke suncokreta, ovsene pahuljice, malo krem sira, so, vodu i sve dobro sjedinite, može čak i sa mikserom. Dodajte i prašak za pecivo, kako bi projice lepo narasle, i pecite ih na 250 stepeni oko 15 minuta. Poslužite ih sa jogurtom, a ovo je idealan doručak koji možete poneti na posao.

Pohovani sendvič

Recepata za sendvič je milion, a mi vam predlažemo da na tost hleb namažete tanak sloj putera, stavite salamu, šunku po želji, sir i kečap. Preklopite sa drugim tost hlebom i uvaljajte u izmućena jaja a zatim u prezlu. Pecite dok ne porumeni, i poslužite sa kiselim mlekom ili jogurtom. Ukućani će sigurno biti oduševljeni kada preseku sendvič i naravno kada ga probaju. Predlažemo da ne brojite kalorije.

sendvic-dijeta
Pixabay.com

Proteinski doručak

Ako želite zdrav doručak, evo pravog recepta za vas. Ispasirajte jednu bananu i umutite dva jajeta. Ovo dobro izmešajte, dodajte malo cimeta i kašikicu ovsenih pahuljica. Tiganj namažite maslinovim uljem i zagrejte. Pecite nekoliko minuta a zatim okrenite. Dobićete idealnu proteinsku palačinku.

Zdrava salata

Napravite sami kombinaciju vaših omiljenih salata. Povrće možete kupiti već gotovo i iseckano, i potrebno je samo 10 tak minuta da se skuva. Najbolje bi bilo da uzmete šargarepu, kukuruz i svežu papriku kojima treba malo vremena pa da omekane. Dodajte konzervu tunjevine u komadu, zelenu salatu i komadiće feta sira. Ako volite testenine, dodajte obareno testo, a ako niste na dijeti, odgore stavite nekoliko kašika pavlake. Ukrasite sa svežim paradajizom i maslinama. Salata se jede hladna i takođe je odličan izbor ako želite ručak da ponesete na posao.

salata-tunjevina
Pixabay.com

Milka torta

Evo brzog recepta i za sladokusce. Napravite 250 grama šlaga, dodajte 300 grama mlevene plazme i dobro sjedinite. Ovo je plazma kora. U drugoj činiji umitite još 250 grama šlaga i u njega izlomite 300 grama Milka čokolade. Stavite odgore na plazmu, a zatim istopite 200 grama crne čokolade za kuvanje za glazuru. Torta mora da stoji barem 3 h u frižideru kako bi se stegnula. Ovo je definitivno najukusnija i najbrža torta na svetu.

Pogledajte egzotične recepte za supu

 

 

Advertisement

Ostavite komentar