Miletićevu ulicu ovih dana zvali smo ulicom kišobrana, za šta je zadužena kompanija Fiat, koja je u saradnji sa Auto kućom Stojanov, na ovaj način promovisala novi redizajnirani model Fiata 500.

ulica-kisobrana (2)-promocija

Marketing menadzer kompanije Fiat, Boris Čučković, kaže da je veoma zadovoljan što je novi model promovisan baš u Novom Sadu.

– Volimo da kažemo da se radi o novom modelu, jer je ovo zapravo više od redizajna. On je moderan i urban, a Novi Sad je upravo takav grad. Veoma smo zadovoljni odzivom Novosađana, i drago nam je što su prepoznali naš trud i iskoristili ulicu kišobrana da naprave sjajne fotografije – rekao je Čučković.

ulica-kisobrana (5)-suzana-mancic

Novi model danas je prvi put predstavljen, a može se kupiti po promotivnoj ceni od 10.990 evra. U jednom od njih došla je i Suzana Mančić, koja je promo lice ove kompanije. Devojke na štulama upotpunile su ovaj događaj zanimljivom koreografijom.

ulica-kisobrana (3)-devojke-performans

Kišobrani su krasili ovu ulicu proteklih dana, a Novosađani su iskoristili šareno nebo da naprave maštovite fotografije. Najbolje će biti i nagrađene. Foto konkurs podeljen je u 2 kategorije. Jednu čine najbolje selfi fotografije, a drugu najkreativnije slike sa kišobranima.

ulica-kisobrana (1)-promocija-novisad

Najbolji iz obe kategorije će dobiti svoje delo izrađeno na velikom platnu, a tu su i simbolične nagrade iz Fiata za prvih 10 učesnika. Konkurs je još uvek u toku, pa ako do sada niste poslali fotografije, imate još dva dana da to učinite. Stručni žiri odabraće najbolje, i oni će biti gosti Auto kuće Stojanov gde će im svečano biti uručene nagrade. Do sada je prijavljeno oko 200 fotografija.

Advertisement

Ostavite komentar