I tako završena je još jedna Blogomanija 2016. koja je ovog puta bila u Sloveniji. Vreme je da blogeri, predavači, jutuberi, stručnjaci i gosti sumiraju utiske, kako bismo mogli damo odgovore na pitanje šta smo tamo zapravo naučili.

blogomanija-zavrsena
blogomanija
Advertisement

Zadovoljni, nezadovoljni, stručni, nestručni svi su nešto naučili. Ono što mogu da kažem iz svog ugla, kao gosta, za poslednja dva dana koliko sam bila tamo nisam imala nikakvih problema, ali sam se zapitala šta sam ja tamo zaista novo saznala.

kompjuteri-bus
Pixabay.com

Bilo je različitih predavanja, panela, predavača. Govorili su jutuberi, blogeri, gejmeri, urednici, Internet stručnjaci… Mnogo informacija, ali će mi od svih predavanja u sećanju najduže ostati poslednji panel. Govorile su blogerke, internacionalne, strankinje, ali i regionalne koje su napravile od svog bloga internacionalnu karijeru. Bilo ih je ukupno 8. I tako jedna do druge sede blogerke, obe se bave istim poslom, a imaju potpuno različite priče. Jedna je postala uspešna tako što je pravila skandale, ljubila se po Zagrebu sa devojkama, bila među učesnicima u rijalitiju, na Farmi, a druga se medijski ne eksponira, blog piše već 9 godina, a njen talenat su prepoznali New York Times i WTA. Prva savetuje kako joj je dobar PR koji sama sebi radi najvažniji, druga ne daje intervjue, ne radi selfije, ne kači svoje fotografije na Instagram, a savet koji je prisutnima dala je da je najvažnije imati fokus i upornost. Prva je dobila i najviše pažnje na panelu, govorila kako je najlepša i proglasila sebe balkanskom Paris Hilton, a druga je ponosno rekla da je osim što blogerka i domaćica.

model-torbe-trend
pixabay.com

Obe su ostvarile ono što su na početku karijere imale kao cilj, ali na različite načine. Ono što sam ja kao gost zaključila, da ukoliko želiš biti uspešna blogerka za početak moraš odabrati jedan od dva puta. Jedan zahteva upornost, stručnost, kvalitet, a drugi ti uzima privatan život koji postaje svima javno dostupan. Pitanje je samo koja je cena uspeha koju si spreman da platiš kako bi došao do cilja.

Više o modnim trendovima 

 

Advertisement

Ostavite komentar