Personalni (lični) trener nije više dostupan samo bogatim i slavnima. Poslednjih nekoliko godina ovo zanimanje je vrlo traženo, a njihov sve veći broj omogućio je veliki izbor i pristupačnu cenu ovakvog vida vežbanja.

Advertisement

Ako želite lični pristup, vežbe izabrane samo za vas, stručnu procenu kondicije, indeksa telesne mase, isplaniran režim ishrane, kao i nadzor i bodrenje za što bolje rezultate, onda je lični trener pravi izbor. Preporučuje se početnicima, onima sa ciljem gubljenja kilograma, ali i iskusnima, koji žele najbolji rezultat u kondiciji, fizičkoj spremnosti i izgledu.

personalni-treninzi-novisad

Slavica Nikolajević, turizmolog i kozmetičarka, imala je sreću da dobije nagradni kupon za mesec dana vežbanja sa ličnim trenerom. Ona za Luftiku ističe da je njeno iskustvo više nego pozitivno.

– Mnogo je zanimljivije i lakše, u smislu postizanja rezultata. Lični trener mi je pristupio ozbiljno, do detalja pratio moj rad, motivisao me kada sam odustajala i za tih mesec dana smo postigli ono što ne bih uspela sama ni za tri meseca – kaže Slavica.

Ona i dalje vežba, samostalno, ali naglašava da će, čim bude u mogućnosti, opet izabrati personalnog trenera, jer je takav vid vežbanja za nju najefikasniji.

Važno je da vam trener odgovara. Najbolje bi bilo da u teretani ili fitnes centru, pratite rad personalnih trenera. Nemojte zanemariti lične osobine i to da li bi vam više odgovarala stroga, temperamentna ili blaga i prijatna osoba. Proverite njihovu stručnost i iskustvo. Personalni trener ne bi smeo biti neko bez odgovarajućeg obrazovanja ili sertifikata.

personalni-trener-teretana-vezbanje

Strahinja Marković, personalni trener pri Veslačkom klubu “Danubius 1885” kaže da je za dobar rezultat najvažnija iskrenost klijenta i poštovanje dogovora.

– Uzalud mi trud ako on ode s treninga u MCdonalds ili ako dođe na trening da bi bio viđen, a ne da radi, najbitnija je motivacija. Ja sam tu da pomognem i održim nivo motivisanosti, ali ako nema dovoljne posvećenosti, rezultati neće biti oni koje smo očekivali – kaže on.

Nažalost, lični trener nema magični štapić. Najveći teret je i dalje na onom koji vežba, pa dobri rezultati zavise i od vašeg odnosa prema treneru. Budite realni, iskreni i posvećeni, a zaboravite na arogantnost i nedisciplinu. Nemojte dolaziti praznog stomaka na trening. Jedite bar sat vremena ranije, ali laganije obroke.  Poštujte pravila fitnes centra i dogovoreno vreme za trening.

Advertisement

Ostavite komentar